My photography | Patrycja Rajchert

Cześć! Dzisiaj troszeczkę inny post niż zwykle, mianowicie dzisiaj trochę zdjęć, których jestem autorką. Ostatnio troche uaktywniłam moją f...


Cześć! Dzisiaj troszeczkę inny post niż zwykle, mianowicie dzisiaj trochę zdjęć, których jestem autorką. Ostatnio troche uaktywniłam moją fotograficzną stronkę także zapraszam wszystkich zainteresowanych. Enjoy 😊



Photography: Kinga Kowalska Photography (ja 😀) 
Model: Patrycja Rajchert
Make up: Paulina Frątczak Make Up
Stylist: Kinga Stęplewska

















5 komentarze

  1. chciałam napisać że makijaż jest obłędny ale kiedy zaczęłam przewijać na dół... szok, wszystko to co przedstawiasz jest naprawdę świetne :) bardzo mi sie podoba kazdy element twojego stroju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Brak mi słów :)
    Kobieco, seksownie, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń